maanantai 12. elokuuta 2013

Back to school

Yep, se olis sitte parin huomenna takas kouluun, ompa tääkin loma menny nopeaan, mutta ensvuonna uusiks ;-)! Onks teillä ollu hyvä loma,ootteko käyny ulkomailla, mökkeilly ja kai kaikki on uinu? Mä oon tehny noita kaikkia, varsinkin viimeset kaks viikkoo on uitu aika reippaasti. Tässä pitää varmaa vähän alkaa unirytmiä muuttelemaan ja sensellasta, mun koulun suhteen on aika paljon sählinkiä et en oo varma mihin kouluun mä ees meen. Ostin eilen vähä jotain uutta kynää ja kumia ja penaali pitäs vielä hankkia koska vanhan penaaliin kaverit on aika onnistuneesti kirjoittanut täyteen kaikkee törkeetä. Kolme päivää sitten äiti haki mut rautalammilta mökille ja täällä mä oon tyhjäntoimittajana juomassa kahvia! Enää viikko niin palaanrautalammille, heh todellakin viihdyn siä paljon. Ja sillo on sitten Isac Elliot Kuopiossa! Jes! Mutta eipä tässä mitään vähä kuulumisia ja alan päivittää heti enemmän kun saan aihetta ja hepat tulee laitumelta ja näin! Hyvää koulunalkua!

 

   Cheek osaa aina, taas nii hyvä biisi<3!!


          Vähä innostuin muokkaan ;)







                  Heipsu! :---)









 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti